het spirituele heeft me altijd al getrokken maar er eigenlijk nooit iets mee gedaan
want bij ons was het altijd doe maar gewoon dan doe je gek genoeg
Een aantal jaren geleden kwam ik met een meisje in contact, die heel spiritueel bezig was en dat boeide me enorm,
Toen mijn schoonvader op sterven lag heb ik wonderbaarlijke dingen meegemaakt
Ze zeggen dat als je op sterven ligt je ook meer "ziet"
Hij lag op zijn bed thuis en zwaaide vaak naar "iemand" maar als we dan keken dan zagen we niemand voor het raam langslopen
We vroegen dan wel eens tegen wie zwaai jij?, dan zei hij zie je die man of vrouw niet? die zwaait naar mij
Een paar dagen later begon ie ineens te lachen tegen de "zolder"

?? en hij zwaaide weer
Hij had tranen in zijn ogen van emotie en zei alleen och och och
Kijk pa en ma staan daar en ze zwaaien naar me
Ik vond dit zo wonderbaarlijk. Heb altijd wel geweten dat er meer was tussen hemel en aarde
Als klein meisje heb ik wel eens witte schimmen gezien op mijn slaapkamer en was doodsbang
want die schimmen hadden geen ogen.
Ik had het veel met mijn kennis over het spirituele en over gevoelens
Ik kreeg kinderen en dat bleken dus nieuwetijdkinderen te zijn en volgens dat medium zou mijn vader vaak bij de kinderen zijn
Mijn dochter heeft een hele periode gehad dat ze snachts wakker werd, ze zei dan dat ze werd geroepen
Mijn kennis zei tegen me dat ik moest vragen of ze in vrede heen wilden gaan, als er een entiteit was want mijn dochter was erg bang
Ze zei vergeet niet "gedachten zijn krachten"
Het heeft geholpen
Mijn kinderen spiegelen dus mijn gedrag en ik was eigenlijk genoodzaakt om mijn gedrag te veranderen ( ben eigenlijk wel een stresskip)
Zo ben ik hier op het forum geraakt en na wat ik allemaal las wist ik wat me te doen stond
Dus de vraag, hoe spiritueel ben jij?
vind ik best een lastige vraag
Ik werk eraan om bewuster te leven, dichter bij mijn gevoel te komen, meer op mijn intuitie leren te vertrouwen
Soms gebeuren hier dingen in huis en soms weet ik dat mij pa een groet komt brengen
Ik ruik hem soms, en heb soms het gevoel dat ik niet alleen ben, (geen angstig gevoel)
Sommigen zeggen wel es wat heb jij een scherpe antenne hihi
Maar ik heb nog ontzettend veel te leren op spiritueel gebied en sinds 3 maanden ben ik ervan overtuigd dat dit mijn weg is, ik moet wel, vanwegen de kinderen maar ook voor mijn gevoel
Ik ga zaterdag reiki1 doen maar ben van plan om nog meer cursussen in de toekomt te gaan volgen

jet