Hoi Jade,
Ik woon in Amersfoort en jij? Enne klinkt helemaal niet stom hoor

. Wat een ontzettend leuk idee! Ik wil ook al tijden iets opstarten alleen heb ik nog nooit gedacht over een kinderdagverblijf. Ik heb zelf wel jaren op een dagverblijf gewerkt maar vond het daar zo vreselijk dat ik toen al besloot om mijn eigen kinderen er nooit te brengen. Daarom vind ik jou idee heel erg goed, ik denk dat er een zeer grote behoefte is aan dit soort kinderopvang. Even een vraag: waarom wil je SPW gaan doen? Ik heb zelf ook SPW gedaan o.a. maar heb hier zelf niet veel aan gehad. Als je graag wilt werken met Nieuwetijdskinderen waarom ga je dan niet bijv. de opleiding Holistische Kindertherapie doen?
Liefs Irene
Beste Irene
Ik woon aan de andere kant van Nederland aan de Kust bollenstreek in de buurt van Haarlem...ik heb zelf nog geen flauw idee omtrent mijn opleding SPW wat ik wellicht zou willen doen, gezien het feit weet ik alleen dat je dat wellicht nodig zal hebben, dus geen idee of men voor het opstarten van zo'n kinderdagverblijf vrij bent, verder heb ik er nog niet veel aan uitgezocht, maar zou het zeker wel cool vinden....
groet Jade
Heel bijzonder maar ook heel zonde als je zoveel mooie diploma's hebt en dat je dan werk doet wat je niet bevalt.

De wereld zit vol mooie mensen met bijzondere talenten. En veel talent gaat verloren omdat mensen geleerd hebben dat ze "moeten". Altijd maar luisteren naar wat er "moet" (aangeleerd gedrag) in plaats van waar onze hart ligt. Geld is waarde. Iedereen is het waard om geld te ontvangen voor de waarde in je hart.
Misschien kun je hier eens kijken
www.kernkind.nl www.kinderopvanganders.nl Beste Diana, dit vind ik ook zeker een goed alternatief, maar de opleidingen zijn vrij prijzig wat betreft ik erover gelezen heb....
op
www.kinderopvanganders.nl zie ik bij de kinderopvang dat er nog geen vestigingen in Nederland zijn, is daar een mogelijkheid toe om met kennis van de kinderen zonder opleidng iets aan te doen?

Wat mijn intresse wekt en ik interessant vind is met een aantal bewuste mensen die weten over hooggevoeligheid en de nieuwetijdskinderen om zo'n kinderdagverblijf dus op te starten, in mijn 1tje kan ik dit niet en zo heb ik ook wellicht meer geld nodig en een locatie wat gezien bereikbaar is in een staal van zo'n 10 km, want zou het wel op mijn fiets moeten doen of goed met openbaar vervoer bereikbaar zijn....