Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
September 07, 2010, 08:34:13
Startpagina | Help | Inloggen | Registreren | Home Website
Berichten sinds je laatste bezoek
Nieuws:
Bewust opvoeden is een onderdeel van Kernkind.
Diana Annegarn helpt gezinnen en bedrijven om dieper in te gaan op de behoefte van het kind. Door samen te werken aan groei en verandering die door het kind in werking wordt gezet, zijn we in staat ruimte te maken voor het kind van nu. Diana heeft de Kernkindvisie geschreven en leidt mensen op deze visie over te dragen aan anderen.
Meer lezen>>

Gratis e-boek ontvangen over het gezin van nu?
Schrijf u nu in voor onze E-zine

klik hier

Holistisch opvoeden kind en ouders  |  Holistische opvoeding en pedagogiek  |  Holistische of spirituele opvoeding en pedagogiek (Moderator: Diana Annegarn)  |  Topic: Sensorische integratie 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] | Omlaag Print
Auteur Topic: Sensorische integratie  (gelezen 900 keer)
Jade
Full Member

« Gepost op: Oktober 05, 2009, 11:26:58 »

Sensorische integratie hoorde ik vandaag de oppasmoeder over van mijn jochies waar ik oppas, klinkt erg interessant en vroeg me af of op dit forum meer moeders of verzorgers hiermee bekend zijn met hun gevoelige kinderen met allerlei stempls zoals PDD-NOS, sensitief gevoelig?? bb':

Oppasmoeder van: Joes 8 Sipke 7
I love Kids, tante van Elora 20 Leander 18 Melvin 11 Sander 8 Mitchel 4
Helena
Newbie
*

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 13, 2010, 06:37:36 »

Kan je er iets meer over vertellen?
Jade
Full Member

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 15, 2010, 01:43:02 »

mm dat zal ik hier mits ik tijd heb ook eens doen, maar meer staat vermeld over Sensorische integratie op m'n eigen forum. 22

Oppasmoeder van: Joes 8 Sipke 7
I love Kids, tante van Elora 20 Leander 18 Melvin 11 Sander 8 Mitchel 4
Pagina's: [1] | Omhoog Print 
Holistisch opvoeden kind en ouders  |  Holistische opvoeding en pedagogiek  |  Holistische of spirituele opvoeding en pedagogiek (Moderator: Diana Annegarn)  |  Topic: Sensorische integratie « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte