Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
September 06, 2010, 02:32:40
Startpagina | Help | Inloggen | Registreren | Home Website
Berichten sinds je laatste bezoek
Nieuws:
Bewust opvoeden is een onderdeel van Kernkind.
Diana Annegarn helpt gezinnen en bedrijven om dieper in te gaan op de behoefte van het kind. Door samen te werken aan groei en verandering die door het kind in werking wordt gezet, zijn we in staat ruimte te maken voor het kind van nu. Diana heeft de Kernkindvisie geschreven en leidt mensen op deze visie over te dragen aan anderen.
Meer lezen>>

Gratis e-boek ontvangen over het gezin van nu?
Schrijf u nu in voor onze E-zine

klik hier

Holistisch opvoeden kind en ouders  |  Bewust opvoeden  |  Ziekte en gezondheid  |  Topic: Keuringsdienst van Waarde Babyvoeding 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] | Omlaag Print
Auteur Topic: Keuringsdienst van Waarde Babyvoeding  (gelezen 178 keer)
Jade
Full Member

« Gepost op: Mei 27, 2010, 11:32:00 »

Dit vond ik op internet terug, terwijl ik de uitzending van keuringsdienst van waarde van vandaag nogmaals wilde bekijken en zo kwam ik deze tegen wat ik wél interessant vond hier op het forum mede ook omdat het gaat over kinderen en zelfs ook jonge moeders veel mee lezen en reageren, of moeders die zwanger op dit moment zijn... de moeite waard om eens te kijken naar de uitzending.

Datum uitzending: 18-02-2010 20:25

Afl.: Babyvoeding. Het is de eerste stap die je zet naar een volwassen bestaan. Wanneer je de borst zat bent, stap je over op de prutjes. Kant en klare prakjes achter glas. Niks geen appelmoes. De kleintjes hebben wat te kiezen tegenwoordig... Kip teriyaki, ovenschotel Moussaka, of zelfs rund stroganoff met veldgroenten en tijm. Gerechten waar een ware chef U tegen zegt. De Keuringsdienst van Waarde gaat zich te buiten aan culinaire babyprutjes. Dat wordt smullen.

de link is als volgt: http://player.omroep.nl/?aflID=10659230

Oppasmoeder van: Joes 8 Sipke 7
I love Kids, tante van Elora 20 Leander 18 Melvin 11 Sander 8 Mitchel 4
Just In Me
Jr. Member
**

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 27, 2010, 11:54:59 »

lach Ze blijven lachen niet waar? Mijn moeder dronk veel bietensap met als resultaat dat ik dol ben op bieten!  Grin
Pagina's: [1] | Omhoog Print 
Holistisch opvoeden kind en ouders  |  Bewust opvoeden  |  Ziekte en gezondheid  |  Topic: Keuringsdienst van Waarde Babyvoeding « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte