Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
September 06, 2010, 02:54:51
Startpagina | Help | Inloggen | Registreren | Home Website
Berichten sinds je laatste bezoek
Nieuws:
Bewust opvoeden is een onderdeel van Kernkind.
Diana Annegarn helpt gezinnen en bedrijven om dieper in te gaan op de behoefte van het kind. Door samen te werken aan groei en verandering die door het kind in werking wordt gezet, zijn we in staat ruimte te maken voor het kind van nu. Diana heeft de Kernkindvisie geschreven en leidt mensen op deze visie over te dragen aan anderen.
Meer lezen>>

Gratis e-boek ontvangen over het gezin van nu?
Schrijf u nu in voor onze E-zine

klik hier

Holistisch opvoeden kind en ouders  |  Nieuwetijdskinderen  |  Nieuwetijdskinderen  |  Topic: Nieuwetijdskind 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] | Omlaag Print
Auteur Topic: Nieuwetijdskind  (gelezen 198 keer)
Helena
Newbie
*

« Gepost op: Juni 13, 2010, 06:33:11 »

Ik heb vaak aan dat woord gedacht,maar dat was in een periode dat veel kinderen het oppeens waren.Mijn dochter is slecht horend en daar door heeft ze veel problemen mee gekregen.Eigenlijk allemaal om dat ze op de verkeerde school zat, en 99% van de school haar peste.Dus het woord nieuwetijdskind heb ik gelaten voor wat het was.Nu ga ik er steeds weer aan denken.De eerste 6 jaar van haar leven huilde ze extreem veel, ze heeft met een entiteit in bed geslapen lange tijd. Ze zag entiteiten door het hele huis, ze is zeer spiritueel en is gek van edelstenen,Bach bloesem enz.Ze is absoluut anders, en is bij een vrouw geweest in het verleden.Daar werd getekend en zo en oefeningen werden gedaan voor haar concetratie.Die vrouw zei meteen dit is een neiuwetijdskind.Zo heeft ze altijd levens vragen waar ik vaak het antwoord niet op weet.Kan ik er achter komen of ze een nieuwetijdskind is,of zijn het haar problemen van de vorige school waar ze nog steeds mee worsteld?
Diana Annegarn
Administrator

Kernkindcoach

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 13, 2010, 07:25:03 »

Hoi Helena

Welkom op het forum. Het is moeilijk als ouder om erachter te komen of je kind nog steeds met de vorige school worstelt. Wat je als ouder wel kunt doen is je kind leren emoties te uiten. Je zou bijvoorbeeld met haar kunnen tekenen over haar over school in het algemeen. In de hoop dat achterliggende emoties de ruimte krijgen. Het belangrijkste is dat je kind leert om zichzelf te uiten. Lukt dat een beetje?

Er is en boekje over nieuwetijdskinderen. Misschien vind je dat iets? Daarin omschrijven ze de eigenschappen van een nieuwetijdskind. Vooral hun gevoeligheid en intuïtie is heel sterk ontwikkeld.

Warme groet,
Diana

Pagina's: [1] | Omhoog Print 
Holistisch opvoeden kind en ouders  |  Nieuwetijdskinderen  |  Nieuwetijdskinderen  |  Topic: Nieuwetijdskind « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte